Wednesday, 12 September 2012

Mohon Doa Bersama ..

Sepanjang bulan Syawal ni Chenta sangat terasa hati ..
tapi arini je dapat chenta luahkan dalam blog ni
macam tetiba terbuka hati .. nak share ..

^___^

Mana taknya ...
Nengok citer kak Tihara .. nak baby baru ..
Ditambah lah dengan Citer tanda-tanda kehamilan oleh Gadis Kampung hari ni 
semua tanda-tanda tumemang selalu Chenta alami ..
MASALAH NYA .. Chenta belum berpunya lagi ..
Macamana nak kata tanda-tanda tu adalah tanda kehamilan ?
Datang bulan yer lah!

Macamana nak ada baby yang montel2 macam baby yang Chenta jumpa masa beraya tu .. 
ermm.. chenta nak baby!! *boleh ke macam tu?? ^___^*

memang sangat terlintas dihati ..
untuk mendapatkan doa-doakn yang baik-baik sesiapa aje dari blogger ..
mana tau kan ada antara kita yang doanya dimakbulkan Allah ...
Tak mustahil kan ..
Doakan Tahun ini Jodoh Chenta sampai ..
oleh dia yang Mencintai Chenta kerana DIA..


Chenta memang dah lama teringinnnnnn SANGAT  nak ada baby sendiri ..
selalu usap2 perut ni kalu lah ada baby .. dapat juga Chenta merasa

kekadang Chenta terasa sebak dan sayu mengenangkan semua ni ...
walau emak tak memaksa ..
walau semua ingat Chenta masih budak sekolah ..

Jodoh & Pertemuan di tentukan olehNya
(__ __)

11 comments:

  1. mg doa diperkenankan..insyaallah..jodoh kita telah ditentukan di loh mahfuz lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol tul Izan ...
      sabar jer lah Chenta

      Delete
  2. Semoga dpt y terbaik cik cinta..jgn sedih2..twakal pd Allah .nnti Dia akn bg bila smpai masanya.InsyaAllah ^^

    ReplyDelete
  3. Bismillah..moga chenta ketemu jodoh secepat mungkin dan dikurniakan zuriat yang solehin..

    chenta, akak baru jumpa satu statement dalam artikel akk baca tadi,
    katanya Allah memberikan jodoh mengikut tahap keimanan kita...tahap kita memperbaiki diri, muhasabah diri...
    mungkin kita rasa kita dah baik..tapi mungkin Allah nak yang lebih baik dari kita..sama macam akak yang tak dikurniakan anak, mungkin akak perlu perbaiki lagi diri...


    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ...
      TQ Kak...

      Oh .. mungkin kerana Chenta belom membalas CintaNYA sepenuh hati seperti DIA minta ..
      (_ _) Benar .. hanya DIA yang tahu kesediaan kita dalam sesuatu perkara ...

      Ya Allah bantulah hambaMU mencari kebenaran 'itu'

      Delete
  4. P/s: Salam..awk ditag join segmen..hehe
    http://reality2fantasy.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi ! sempat yer ..
      InsyaAllah nanti Chenta buat

      Delete
  5. Smoga chenta dipertemukn jodoh.......tp chenta kenalah berusaha n tawakkal....insyaallah....semua org ada jodohnya. Kalau x di dunia, diakhirat nanti.....sabar ye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ...
      Moga2 termakbul doa Ibuhani ...

      Delete
  6. Allah knows the best dear. ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih dari Chenta