Thursday, 20 September 2012

Macamana nak lembutkan Lembu yang mengamuk??

hahaha
ahaha
haha


11 comments:

  1. Chenta buat kakak gelak sama.

    Yg ini betul Chenta. Kakak ada peristiwa dulu taman perumahan kakak ada lembu nak buat korban terlepas sampai masuk rumah org masuk ikut pintu belakang keluar dari depan - siap panggil bomba dan polis bagai tau. Kelakar kalau ingat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha ..
      KakZ sabor yo lah ...
      ada tuan umah tak lam umah tu ..
      adoyai .. Chenta tak leh bayangkan mcmn tuan umah lari lintang pukang kalu terkozut dengan kehadiran tetamu tak di undang ...


      lagi pun lom masa ea lagi kan kak .... sian dia .. lom bersedia syahid lagi .. thanks for shared kak .. about LEMBuuu

      ^___-

      Delete
  2. assalam chenta..he he..betul la..tu..tambah huruf 't'

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam acik ...
      hahaha
      xtercapai dek akal ku ..

      ^____^

      Delete
  3. Replies
    1. kakcik ..
      dah tau lah yer pas ni ...
      heheheheh

      Delete
  4. Replies
    1. heheh norrie

      bawa bersabar yer ..
      sampai tersalah2 taip ..
      kelakar punyer pasai yer ..

      ^___^

      Delete

Terima Kasih dari Chenta