Friday 9 November 2012

Inilah masanya ...

So .. kerana aku telah tahu .. aku bukan BFF ko ...
kerana secara rasminya ko telah mewar-warkan siapa BFF ko kan ...

so ..
baiklah ...
dah banyak kali Dia tunjuk kan siapa ko ..
tapi aku tetap menempat ko sebagai BFF aku ..
tapi jelas ternyata lagi bersuluh ...
ko tak pernah menghargainya ...

haisshhh
Chenta ...
smpai bila lah sentiasa hendak
dipermainkan dan dipergunakan ..

Subhanallah ..
tetapkanlah kesabaran dalan hatiku ...
Amin...















dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim ...
aku lepaskan ko sahabat ..
seperti mana yang dikau kehendaki ...

Moga Allah kembalikan kekuatan aku ...
Untuk kehidupan yang seterusnya ...
Amin.

8 comments:

  1. as salam

    moga chenta tabah..akak doakan chenta bertemu BFF yang sejati duni dan akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak ...
      itu yang pentingnya ..
      Moga doa akak diperkenankan NYA ..
      T_T

      Delete
  2. Hi salam perkenalan :).. kiter pun leh jadi kawan kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. D5,

      ^___^

      terima kasih ..

      * senyum lebar mendengar berita gembira ...

      Delete
    2. Hehhehe... Semoga perkenalan maya kiter berpanjangan hendak nyer :)..

      Delete
    3. InsyaAllah D5 ..

      so sweet ^_^

      Delete

Terima Kasih dari Chenta