Saturday, 17 March 2012

Segmen : Suaikenal | Taaruf | Ice-breaking

click banner untuk JOIN!!

Chenta tertarik dengan segment ni
Al maklum lah
Chenta pun baru2 jer nak menulis semula

tentang c.h.e.n.t.a 


Nama penuh
Chinta Chanduri @ Cinta sepenuh hati
 
D.O.B & P.O.B
12/4/12 ni jangan lah Chenta lupa lagi ..
 
Sekolah Rendah
darjah 1 - Sekolah Chenta kat bawah bukit blakang umah .. jalan kaki jer ngan kakak & abg2 masa tu ..
redah bukit2 curam lagik .. bestt!
darjah 2,3 - Rumah & Sekolah agak jauh 3 km .. jadik naik bas sekolah 
hari pertama naik bas ..Chenta sesat .. sebab tak tau bas sekolah yang man patut Chenta naik .. Chenta jalan kaki balik umah .. huh! seb tak da org jahat!
darjah 4,5,6 - Sekolah Chenta kat blakang umah je ... Chenta jalan kaki sengsorang buat2 lah muka senget skit ..  supaya orang jahat tak da selera nak kaco ..  
 
Sekolah Menengah
tingkatan 1 - 3Km gak dr umah .. pun naik bas sekolah .. 1st day pun kes sama ...bas sekolah Chenta xjumpa .. naik lah bas awam ..*1st time uols* salah bas ! siap "konduktor bas kata" .. ni nak ke Bandar! giler pe budak ni ..
(_ _ )' mn lah Chenta tau .. mak Chenta tak ajar pun naik bas awam .. *sedih tau .. jalan lah kaki balik umah ..
tingkatan 2,3,4,5 -  sekolah dekat je kat belakang sekolah rendah Chenta .. 
chenta jalan kaki jer .. tak payah susah2 cari bas sekolah lagik .. heheheh
Chenta suka wut2 jalan macam unta! sepaya nampak gangster baru orang jahat takot!! 
 
Kolej/Universiti (jika sambung belajar)
Chenta belajar dibalik Pulau .. huhuh
1st time berjauhan dengan mak ..
bawa diri jer .. sedih ..
tapi happy!! sebab chenta lah pembuka sejarah keluarga .. belajar jauh sendirian ..
^____^
masa nilah chenta kene berdikari
& ujian DIA untuk lihat
mampu tak Chenta hadapi dugaan sosialism
Alhamdulillah...
 
Kerjaya (jika ada)
ada ...
Alhamdulillah
lepas graduate esoknya Chenta kerja
3thn dekat sana 
5tahun di sinun
bulan demi bulan di situ 
dan now .. oredy setahun dekat sini ...
semua nya lain2 sector !
 
Alhamdulillah ..
baru je dapat permenant status last 2mnth
 
^_____^
 
Chenta selalu beringat
ada kala kita di bawah
dan ada kala kita di atas
Once kita di atas .. jangan lupa memandang yang dibawah ..
(,")
hehehe
 
selamat berkenalan !!!
 
 
cHENTA NAK TAG mRS mUMTAZAh
sebab dia 1st Follower chenta ..
Tapi ...
she is soooo misteriousss..
 
 

4 comments:

  1. mekacihhh chenta sbb sudi join segmen ni. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 9n0L4...
      sudi terima Chenta juga!

      Delete
  2. salam,

    nice about chenta..akak dah reply emel sorry lambat sket ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih dari Chenta