Tuesday, 7 August 2012

Chenta Ramadhan

apa yang berlaku sampai sekarang baru Chenta online !!
FB pun tak sempat Chenta sentuh!

Konsentrasi penuh untuk mu Ramadhan & Famili ..
Mungkin Ramadhan ini yang terakhir ...
Who knows!?
^_____^

Tapi hari ni baru Chenta perasan Ramadhan dah mula meninggalkan kita ...
Kenapa terasa amat sekejap yer ...
(",)

Semalam je .. kawasan  disini menerima berita pemergian 3 warga emas ..
(__ __)
rezki mereka di bulan Ramadhan ...
Al - fatihah ..

6 comments:

  1. sekejap sangat ramadhan dah nak berakhir :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Liza singgah ..

      kan kan ..T__T

      Delete
  2. cepat je mase berlalu. dah masuk di akhir bulan kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam sedih je Ramadhan nak pergi dah ...

      (_ _) terasa kehilangan

      Delete
  3. Al-fatihah..bulan penuh keberkatn tu dh berllu..msihkh ad lg kita untuk meraikannya pd mse akn dtg? wallahu a'lam.

    ReplyDelete

Terima Kasih dari Chenta