Friday, 22 June 2012

Keinginan .. ada lah Nafsu ..

benar kah ??
semua ni nafsu semata ??

itulah yang sangat2 Chenta terapkan dalam diri Chenta
dari dulu
sampai la sekarang kut ..

dari kanak-kanak lagi ..
sampai lah ke tua ni
*tua-tua pun comey lagi tau!*

sebab tu dulu Chenta nak apa-apa ..
Chenta tahannnn jer ...
sampai lah ada yang sogok
(~<,)

sekarang tidak lagi ..
pandang jer lah dari jauh ...

Ini lah benda yang CHENTA verangan kan sekarang ..
HUHUHUHUH...

Nowadays.. *fuh! orang puteh*
ada... jer ...
apa2 contest yang ada tunjukkan 
ganjarannyer benda tu !!
Sure Chenta masuk ..
yer lah .. bak kata pepatah ..
Tuah ayam nampak di kaki ...
Tuah Chenta .. Sepenuh hati ^____^

tak salahkan kalu VERANGAN .. bukan kene BAYAR pun ..

(~<,)
SABORR Yer lah ...


6 comments:

  1. insya Allah satu hari chenta dapat jugak nt :)

    ReplyDelete
  2. tidak salah berangan...semoga berjaya memilikinya suatu hari nanti :) aminnnn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin .. krol ...

      seronok berangan ..

      Delete
  3. Hehehe....verangan FOC! mula2 berangan....usaha utk mendptkannya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu ..
      semalam exec dr UK kata nak buat contest untuk system .. hadiah IPad !!
      im the one cant joint this contest!!

      argghhh ...
      sangat Verangan pasti MENANG!!

      Delete

Terima Kasih dari Chenta